уторак, 18. јул 2006.

Erotska

Tvoja kosa prekriva moje pamćenje, devojčice moja,
Tvoje zanosno lice noćas je moj topli dom, zavodnice moja,
Tvoje oči su nebo po kojem lutam, golubice moja,
Tvoje usne su pojila moje požude, bestidnice moja,
Tvoj jezik je slatka jagoda u mojim ustima, iluzijo moja,
Tvoje grudi su jastuk za moju čežnju, uteho moja,
Tvoja koža je doza mog smirenja, terapijo moja,
Tvoj stomak je peščana plaža po kojoj sam te tražio, ljubavnice moja,
Tvoja kolena su klesali vekovi dok su ti se nadali, lepotice moja,
Tvoja stopala su epolete za moja ramena, dugonoga fantazijo moja.
Tvoje noge su kao reke zaborava koje se od stopala slivaju ka svome ušću,
ka uzavreloj fontani tvoje ženskosti u koju se jašući na uzburkanim talasima strasti
zabijam duboko svom čvrstinom nadolazeće krvi,
dok ne eksplodiram u tebi do poslednje svoje kapi, ždrebice moja.

Нема коментара:

Постави коментар