четвртак, 6. август 2009.

Mnogo pitanja, ali zato plakanja nikad dosta

Da li je iko od vas koji pišete "ozbiljne" postove o opštim temama ikada pomislio da bi to mogao pročitati i neko ko je, pogrešno bi bilo reći - neuporedivo više, ali svakako daleko više od vas familijaran sa problematikom o kojoj pišete? Za vas je bolje da niste pomislili, zato mi nemojte odgovoriti odmah, u suprotnom plačem. Šalim se, baš naprotiv, u suprotnom plačem. Od smeha, naravno.

A da li umete da dva sata svog rutinski obavljenog posla na terenu, dokumentujete na 50 kucanih strana? Ako umete, koliko vam je vremena potrebno za to? Pre nego što mi ne odgovorite, uzmite u pamet moje čvrsto uverenje da je predefinisani šablon za traženu dokumentaciju, očigledno, sastavio neki mamlaz koji sebe shvata preozbiljno, iako nikada u svom promašenom životu nije izašao iz "Word-a", a kamoli iz kancelarije. E, mene je ovakvog, koji svašta ume i ništa mu nije teško, maločas kapitalizam zamolio da mu do ujutru pošaljem popunjen dokument, na šta sam mu ekspresno i elektronski ljubazno odgovorio da mogu da ga pošaljem odmah..., ali glup je taj kapitalizam, nikada neće shvatiti da sam mislio na njega, a ne na dokument.

U stvari, ovde mi se plače, ali da je smešno, jeste, iako baš i nije. Hoću reći, ozbiljni su smešni, zato budimo neozbiljni. Smejmo im se, do suza.

A ovde bi trebalo da vam prilepim neki ekstraterestrijalni YouTube, da malo prokomuniciramo muzički, ali vidim da je danas neko pokušao da izgugla "pink floyd stepski", pa evo, da pripomognem, izvolite linka do Pinka i hvala vam što nas slušate, a ko promeni kanal - ozbiljna mu keva :)

9 коментара:

  1. Izvinjavala sam se ja zarad ozbiljnih postova. I dok su neki plakali sa mnom, drugi su se smejali, iz znanja i neznanja.
    Sprdati se sa sobom prava je mudrost.
    I ovak komentar je izlisan, a ni osmeh koji bih najradije dodala u obliku smajlija, tako korektnog mi se ne svidja.
    Smejem se. Shvati ovo ko zahvalnost.

    ОдговориИзбриши
  2. i kada se sprdaš sa samim sobom, uvek će se naći neko ko će tražiti izvinjenje, jer se prepoznao. takvi su ljudi, svuda traže sebe.

    ОдговориИзбриши
  3. Od Vladara pa do tri ...
    g. Lav A.

    ОдговориИзбриши
  4. Elem, da prekratimo ovu zahebavanciju, kad sam juče rekao da nema zabune i da je jasno ko je ko, to sam zaista i mislio. Dakle, nema potrebe za predškolskim rebusima i srednjoškolskim hintovima "tajanstvene" anonimne osobe, jer se u mojoj knjizi Absolutok Net ne može pročitati bez velikog J. Jasno?

    Kakav god da je odgovor, ja se i dalje smejem. :)

    ОдговориИзбриши
  5. jasno je! probaj da se opustis samo se salimo

    ОдговориИзбриши
  6. oh, da bih se opustio moram prvo da se napnem, a to me smara. bez brige, opušten sam, možda i previše...

    ОдговориИзбриши
  7. ajde probaj bez napinjanja, genijalni debilu!!!

    ОдговориИзбриши
  8. ajde probaj da sagledaš koliko je besmisleno ptici u letu ponavljati "ajde, probaj da poletiš"? opuštanje danas prepuštam onima koji rečenicu završavaju sa 3 uzvičnika. :)

    ОдговориИзбриши