недеља, 10. септембар 2006.

Ne volim

Ne volim kad nemamo o čemu.
Ne volim kad nije prirodno.
Ne volim neizbežnost nepotrebnih nesporazuma.
Ne volim kad mi mobilni zvoni sa dna ranca.
Ne volim kad me gledaš u oči i foliraš me.
Ne volim što misliš da me možeš prefarbati.
Ne volim crno ili belo.
Ne volim kad ti baš danas nešto trebam.
Ne volim samosažaljenje.
Ne volim Marfijeve zakone.
Ne volim kada si offline.
Ne volim tupi pogled i mrtav ugao.
Ne volim kad me pitaš “Šta je bilo?”.
Ne volim planiranje neizvesnog.
Ne volim kada se ne vidi Mesec.
Ne volim kad tvoja ruka nije u mojoj.
Ne volim kada me hvališ.
Ne volim kada mi je sve jasno.
Ne volim priveske za ključeve.
Ne volim kad ne znaš šta hoćeš, a hoćeš od mene.
Ne volim parkiranje u crvenoj zoni.
Ne volim kada ton beži od slike.
Ne volim kad moram.
Ne volim kad mogu samo vikendom.
Ne volim što ovo pišem iz čiste dosade.

Inače sam pun ljubavi.

Нема коментара:

Постави коментар