петак, 16. март 2007.

Kud pljunuh

Nije teško doći do zaključka da kritika primitivizma u primitivnim sredinama izaziva kontraefekat pretvarajući se u afirmaciju i glorifikovanje istog. Dušan Kovačević se iznervirao što je njegov Radovan III postao heroj i kultni lik, iako je on imao nameru da opljune taj mentalitet. Kakav naum je imao autor najgledanije TV serije svih vremena “Selo gori, a baba se češlja” ne znam, kao što ne znam ni ko je autor, a uzgred budi rečeno, u ovom lajfu ni ne želim da saznam njegov identitet. Nešto kontam, logično bi bilo da javni servis na kojem se to čudo prikazuje ima i edukativnu funkciju, kroz koju može da se provuče i neka suptilna kritika negativnog. Kako su mi ruke bile zauzete peglanjem košulja nisam bio u mogućnosti da brzo odreagujem i promenim kanal kada je počelo istorijsko emitovanje prve epizode. Dakle, bio sam u prilici da povremeno bacim oko na ekran i vidim “simpatičnog junaka” kako sere u dvorištu jer u kući nema toalet, kako uzima učešće u akcijama kućnog nasilja, tj. bije svoju ženu, a rođeno muško dete izbacuje na ulicu jer je dezerter, usledio je niz pošalica na večitu temu “da komšiji crkne krava”, koji je kulminirao (večita tema, ali srećom, konačan niz) sa “komšija, nemo’ da se ljutiš, ali moram da te tužim”…, i nemojte me držati za reč, ali negde pri kraju mi se učinilo, da glavni junak uzima pravdu u svoje ruke demonstrativno bacajući bombu u sopstveno dvorište, ali ne garantujem da sam baš to video, možda sam utripovao. Sutradan čujem, da su piplmetri naprosto poludeli i zabeležili rekordnu gledanost od bezmalo 3 miliona gledalaca. Ako su i mene ubrojali u tu cifru, pokušaću da se odbranim velikim brojem košulja (i lenjošću da pomerim dupe), ali pretpostavljam da je većina ostatka auditorijuma ovo satiranje satire gledala dobrovoljno i sa užitkom.

Jedini razlog zbog kojeg ovo pominjem, je što i ovde na blogu važi isto. Opleti po ološu i eto ti ga ološ za vratom. Reci smradu da je smrad, dotrčaće radosno da ti se isprdi. Reci koki da je kokoš, dogegaće se poluzaljubljeno da ti snese jaje. I da posadi rezervno gnezdo, za nedajbože. Budi iskren i reci čega se gadiš, eto ti gadova da te potapšu po ramenu. Objavi listu svojih neprijatelja, odmah će da te linkuju kao prijatelja. Da skratim, pljunuo sam istini u oči i doveo je na svoj blog. A istina primitivna.

Ovo je jedan primitivan blog. Mea culpa, ali se ne kajem. Sledi dezinfekcija.

Нема коментара:

Постави коментар