среда, 14. март 2007.

Nije mi dobro

Trenutna telesna temperatura mi je 37,5, ali se zato tresem kao da imam 42,2.
Neka ovo moje trenutno bunilo bude opravdanje što se u 3 ujutru uključujem u tupavu blog igricu, koja me smara do jaja.

Kratko objašnjenje: od Fjodorove male sam dobio štafetu da napišem post upotrebom sledećih nebuloznih reči: dezoksiribonukleinska kiselina, otorinolaringologija, emancipacija, riba i jebiga.

Sve ja to poštujem i tu emancipaciju,
al’ te ipak pamtim po onom felaciju,
kada sam, umesto da ti češkam jajnike,
nespretnim prodorom pomerio krajnike.

Kako bejah bez kondoma, a ti nisi vlažila,
da je došlo do oplodnje, sigurno bi tražila,
kao dokaz mog očinstva (usled strasne te vreline)
uzorak de-zok-si-ribo nukleinske kiseline.

Tako sam eskivirao ginekoakušerologiju,
a ribu sam odveo na otorinolaringologiju.
(Nije bila nebriga, dešava se, jebiga.)

Нема коментара:

Постави коментар